Detroit Red Wings vs. Pittsburgh Penguins

Äntligen var det dags för ett litet break från vardagen och lite NHL-hockey. Har aldrig sett på NHL dorekt så det var kul att få åka över gränsen och kolla in lite heta grabbar. Bland annat fick jag se Sidney Crosby (#87) som avgjorde OS finalen för Canada..haha det var lite roligt. Sen var typ hälften av Detroits spelare svenskar så jag kände mig stolt. Bland annat såg jag Zetterberg göra mål och de andra svenskarna var också duktiga och inblandade i många avgörande situationer. Detroit vann med 3-1.

         

Sen var det otrooooligt mycket fok där! Check it out!

                                     

Puss och kram
Cassandra


Kommentarer
Postat av: Mahai

Hi!

Cool, att du hinner med lite break från din läsning.

Riktiga krabbar kan jag se över ther. Nu förstår jag var alla snygga svenskar hat tagit väggen.

Ha ögonen oppna!!!!

Trevligt helg.



Puss och kram.

Mahai

2010-03-27 @ 09:04:46
Postat av: Mahai

Glömde sägea.



Super snyggt med längt hår och framför allt med dina nya slingor och färg.

Nu har jag fått tillbacka min Cassimois!

Pussss!!

2010-03-27 @ 09:08:19
Postat av: Farah

Va fint ditt hår är!

2010-03-27 @ 10:31:09
Postat av: Martin Söreskog

cooooooooooolt!

2010-03-27 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0